ערב מתופפים של Drummers 4 Drummers

ערב מתופפים של Drummers 4 Drummers
מתי?
20/07/2013
בשעה 18:15 - 23:30
איפה?
סאבליים
שלמה 40, תל אביב

עלויות כרטיסים :
רכישה מוקדמת – 35 ש”ח לכל אומן מופיע, אם קונים כרטיס מלא לכל הערב משלמים 110 ש”ח בלבד במקום 140 ש”ח.
רכישה מאוחרת (שבוע לפני האירוע) – 40 ש”ח לכל אומן, 130 ש”ח לכל האירוע.

4 מתופפים מהגדולים והמעניינים שיש לנו פה בארץ מגיעים לתת לנו בראש לכיתת אמן שלא תשכחו! מדובר באירוע שהוא חלום לכל מתופף, חוויה לכל מוסיקאי ומפגש רישמי של קבוצת המתופפים בפייסבוק הגדולה בישראל Drummers4Drummers. אחד אחרי השני, הם הולכים לעלות על הבמה ולתת לנו בראש!

באמצע תהיה הפסקה שבא יפוזרו פדים לאימונים, תוכלו ליהנות מדוכן המכירות ולקנות ציוד במחירי בדיחה… והכי חשוב, אנחנו נוכל להיפגש עם האמנים ו”לדבר תופים “בלי הבמה שתחצוץ בינינו וללמוד מקרוב.

מאיר ישראל

מאיר הוא אחד המתופפים הוותיקים בישראל הוא ניגן עם שלמה גרוניך, דני סנדרסון, אריק איינשטיין, שלום חנוך, יוני רכטר, גידי גוב, אתי אנקרי ועוד. היה חבר בלהקת עוזי והסגנונות ובלהקת תמוז ומאז 1985 הוא גם חבר קבוע בלהקות הליווי השונות של שלמה ארצי בהקלטות ובהופעות. ישראל הוציא שלושה אלבומי סולו כזמר: “4 עונות הוא האדם” בשנת 1993, “כל שבתוכי אני שר” בשנת 1996 ו”יש ימים”, שיצא בשנת 2011.

דורון גיאת

שלא כמו בהרבה סיפורים, היה זה מעט אחרי גיל 19 שדורון התחיל להשקיע את כל כולו בנגינה בתופים, ולצד שעות של אימונים על הסט, למד הרמוניה וקומפוזיציה אצל המוסיקאי הענק אלכס וייס ז”ל. בגיל 25 נסע דורון ללמוד בלוס אנג’לס בבית הספר MI. הוא סיים את הלימודים עם תעודת כבוד ואחריהם המשיך לחיות בהוליווד ולהתפרנס כמוסיקאי.בלוס אנג’לס התעמק במוסיקה הלטינית וה- Latin-Jazz והתחיל לפתח את נגינת ה- Clave ברגל שמאל, שמאז הפכה לסמל הייחודי שלו. אחד ממוריו היה Efrain Toro, מתופף ומוסיקאי מדהים, אשר השראתו המוסיקלית והשקפתו המעניינת על החיים מלווים אותו עד היום, כך גם היה עבורו ריצ’ארד ווילסון – המורה של ויני קוליוטה – שאיתו שיפר את טכניקת הידיים. בשלהי 1994 חזר לארץ וניגן במגוון הרכבים, ביניהם “אצבע דיגיטלית”, וגם הקים בתל אביב את מאחד מבתי הספר המצליחים בארץ לתופים בפרט ולמוסיקה בכלל, אשר תחת חסותו הפיק כיתות אמן והופעות עם מתופפים גדולי עולם כמו דייב ווקל, עומאר חאקים, תומס לאנג, ג’וג’ו מאייר ועוד.. בשנים האחרונות ניגן תופים לפרויקט המצליח אשר אליו הצטרף ג’ורדן רודס מ”דרים-ת’יאטר” – Project RnL. דורון גיאת הוא אמן הבית של חברת DW וזכה לליין של מקלות חתימה שלו מחברת Vater.

דורון רפאלי

דורון הצטרף ב1988 להרכב המוכר מינואט שבא היה חבר עד שנת 2000. בעשור הראשון של המאה ה-21 התמקד רפאלי בעבודה עם להקת המתופפים “טררם” שאותה יצר, ביים והפיק בשנת 1997, ובהמשך ל”טררם קידס”. הלהקה מופיעה ברחבי העולם. רפאלי ניגן בעשרות אלבומים של אמנים ישראלים מקשת רחבה של תחומים. במשך שנים הופיע על במות ברחבי הארץ והעולם עם אמנים שונים והיה שותף כמפיק בעשרות אלבומים, בין היתר של יהודה פוליקר, שלמה ארצי, דני רובס דוד דיאור, אתי אנקרי, שם טוב לוי,שלמה גרוניך, מיקי גבריאלוב,
סי היימן, דנה אינטרנשיונל, אילנית, שרית חדד אחינועם ניני ועוד.

עידו מימון

מתופף רב סיגנוני לייב וסטודיו. חי ועובד בתל אביב. במקור מעפולה שבצפון הארץ. מנגן תופים כ20 שנה ותלמידו של ג’ו מורלו האגדי. פעיל כמוסיקאי מיקצועי כ15 שנה. ניגן עם אמנים רבים: מיקי גבריאלוב, דוד דיאור, עופר לוי, שלומי סרנגה, זהבה בן, לילה מלכוס, שירה גבריאלוב,ישראל ברייט, סימפונט אשדוד, מאיה בוסקילה, אבי מסיקה, טילדה רג’ואן, תומר שרון, נתי רביץ, שמעון פרנס ועוד..ניגן בהרכבים ואנסמבלים בסיגנונות רבים: ג’אז, סלסה-לאטין, אתני, צועני, אירי ועוד..ניגן בתקליטים רבים, הפקות, מוסיקה לסדרות וסרטים, מוסיקה לתיאטרון ופרסומות לרדיו ולטלוויזיה.

מספר המקומות מוגבל!!!

עלויות כרטיסים :
רכישה מוקדמת – 35 ש”ח לכל אומן מופיע, אם קונים כרטיס מלא לכל הערב משלמים 110 ש”ח בלבד במקום 140 ש”ח.
רכישה מאוחרת (שבוע לפני האירוע) – 40 ש”ח לכל אומן, 130 ש”ח לכל האירוע.

מתי?
20/07/2013
בשעה 18:15
איפה?
סאבליים
שלמה 40, תל אביב

מפת הגעה

סאבליים, שלמה 40, תל אביב


השאירו תגובה