תווים לקטע תיפוף מטורף של Vinnie Colaiuta

אפשר לומר בביטחון ש-Vinnie Colaiuta הוא כנראה אחד המתופפים הכי טובים מאז שבני אדם מחזיקים מקלות תופים. הוא כל כך טוב, שחלק גדול מהתפקידים שלו פשוט לא ניתנים להבנה. מי שרוצה ללמוד מה קורה שם מאחורי הנגינה שלו נתקל לרוב בשכבות מורכבות של טכניקה, מהירות, דינאמיקה ועוצמה… ובדרך כלל כל המרכיבים האלה יושבים באופן מושלם על משקל אי-זוגי מוזר כמו 14/16.

מי שקצת חפר בחומר של Vinnie Colaiuta כנראה נחשף לאחת ההופעות הפסיכיות שלו משנת 2000 – Live at the Baked Potato. מי שלא מכיר, כדאי מאוד שיעשה זאת. מדובר במפגש פסגה בין ארבעה מוסיקאיים וירטואוזים: Vinnie Colaiuta על התופים כמובן, Abraham Laboriel על הבאס, Michael Landau על גיטרה חשמלית ו-Greg Mathieson על קלידים.

המתופף Steve Such עשה לקהילת המתופפים עבודת קודש כשהוציא לתווים את הקטע Goe מאותה הופעה משנת 2000. התווים מוטמעים בתוך הקליפים ומאפשרים מעקב מדויק עם הנגינה של ויני. הקליפ הראשון הוא במהירות המקורית והקליפ השני איטי ב-50% כדי שאשכרה תוכלו לחפור בנגינה ואולי אפילו לנסות לנגן חלקים ממנה.

קובץ PDF מלא של התווים לקטע ניתן להוריד באתר של Steve Such. מומלץ גם להירשם לערוץ יוטיוב שלו כדי לראות עוד קליפים של עם תווים לתופים. גם במאגר תווים לתופים של מגזין ראש תוף תוכלו למצוא עוד תווים של קטעי תיפוף של Vinnie Colaiuta.

תהנו :-)

השאירו תגובה

אודות המחבר

מתופף ומייסד ראש תוף

מנגן על תופים רוב שנות חיי בשביל הכיף. הכיף הזה הוביל אותי להצטרף לפרויקט שירים מבית השחי. ב-2010 הקמתי את מגזין התופים האינטרנטי ראש תוף, גם בשביל הכיף, כדי שיהיה אתר למתופפים בישראל עם תוכן עשיר, חומר לימודי וסולואים של Jojo Mayer.

אולי תאהבו גם