הקמתי את מגזין התופים האונליין ראש תוף באפריל 2010 מתוך צורך ורצון. בתור מורה לתופים, היה לי צורך באתר בעברית לתלמידים שלי בו יהיה חומר לימודי מעשיר מעבר למה שלימדתי בשיעורים. בתור מתופף וחובב מוסיקה היה לי גם רצון עז למגזין למתופפים בעברית עם תוכן עשיר וייצוג לקהילת המתופפים בישראל. אז התחלתי לעבוד – למדתי לבד איך בונים אתר אינטרנט וראש התוף היה הפרויקט הראשון שלי. לאט לאט בניתי, פיתחתי, עיצבתי וכתבתי עד שהיה משהו שסיפק אותי. קיבלתי לא מעט פידבק חיובי ממתופפים ומורים לתופים וזה גרם לי להרגיש שאני עושה משהו נכון ונתן לי המון מוטיבציה להמשיך לפתח את האתר.

בנובמבר 2010 הפקתי יחד עם חברי הטוב רן לב ארי את פסטיבל המתופפים הראשון בארץ DrumCon 2010 במסגרת ראשך תוף ובחסות כלי זמר. אירחנו את המתופפים עידו מימון, חגי שלזינגר ואביב כהן. האירוע היה מוצלח ביותר וייזכר (לי לפחות) כנקודת ציון חשובה בפעילות קהילת המתופפים בישראל.

במהלך השנים המשכתי לכתוב תוכן לראש תוף ותוך כדי הצטרפו אלי חבריי לתוף רן לב ארי, יואב וינברג, דורון גיאת, נעם לנדסמן, שי פסטרנק ועוד. האמת בניית האתר הייתה מוצלחת כל כך שהחלטתי להמשיך לעבוד בתחום אתרי האינטרנט וכיום אני בעל סטודיו לעיצוב ופיתוח אתרים.

– יניב וינר, מייסד ראש תוף :-)

צוות ראש תוף

מגזין התופים ראש תוף מכיל תוכן מאת מיטב המתופפים והמורים לתופים בישראל. אם את/ה רוצה להצטרף למשפחה ולעלות תוכן משלך למגזין ראש תוף, שלח/י מייל ל-info@roshtof.co.il

יניב וינר

מתופף ומייסד ראש תוף

רן לב ארי

מתופף - נינג'ה - טבח טבעוני

יואב וינברג

מתופף ומורה לתופים

שי פסטרנק

מתופף, מורה לתופים ומפיק מוזיקאלי

אבי ברק

מתופף, מורה ומלחין

דורון גיאת

מתופף ומורה לתופים

נעם לנדסמן

אמן תופים, מלחין, מחנך, מעבד ומפיק

ירון אנגלר

מוסיקאי - מרצה