כיתת אמן של Omar Hakim

כיתת אמן של Omar Hakim
מתי?
2/04/2013
בשעה 18:30 - 21:00
איפה?
האזור
הרכב 13, תל אביב

המתופף Omar Hakim יקיים כיתת אמן מיוחדת בחסות בית הספר לתופים של דורון גיאת. כיתת האמן תתקיים במועדון “האזור” בתל אביב, ביום שלישי ה-2 לאפריל. מספר המקומות מוגבל, אז מהרו והבטיחו את מקומכם כבר עכשיו. כרגיל חברי ראש תוף נהנים ממחיר מוזל!

איך נהנים מהמחיר המוזל? פשוט הזמינו כרטיס באחת מהדרכים הבאות:

  • רכישה באתר MisterTicket עם קוד הקפון rosh1 באמצעות הלינקים למעלה.
  • שלחו שם, טלפון ואת קוד ההנחה rosh1 למייל info@drums.co.il ויחזרו אליכם להשלמת הרכישה.
  • הזמינו כרטיס בטלפון 052-2789143 (בימים א’ – ו’) וציינו את קוד ההנחה rosh1 בעת הרכישה.

Omar Hakin הוא ללא ספק אחד המתופפים המצליחים ביותר ב-35 השנים האחרונות. הגרוב הייחודי, העוצמה הטכנית והרבגוניות המוסיקלית שלו הפכו אותו לאחד המתופפים המבוקשים בתעשייה, כמעט בכל סגנון. הנגינה של Omar Hakim ליוותה את האמנים הגדולים ביותר, החל מ-Miles Davis בג’אז, Madonna בפופ ו-Sting ברוק, והוא אף הוציא מספר תקליטים משובחים תחת שמו.

Omar Hakim נולד ב-1959 בניו יורק למשפחה מוסיקלית. מתופף מגיל 5, הוא החל את דרכו המקצועית כבר בגיל 10 (!) כשליווה את אביו Hasan Hakim על הבמה. אביו היה טרומבוניסט יוצא ההרכבים של ענקי הג’אז Duke Ellington ו-Count Basie. אביו של Omar Hakim היה חבר של John Coltrane, ודרכו הכיר לו את המתופף Elvin Jones. נסיונו העשיר של עומר בג’אז הוא מה שהשיג לו את הגיג הראשון שלו עם Mike Mainieri (הויברפוניסט של הרכה הפיוז’ן Steps Ahead).

עם השנים בנה לעצמו שם של נגן-על בתעשיית המוסיקה, וכך החל להרחיב את עולמו מעבר לג’אז לתוך סגנונות אחרים. שנות השמונים הובילו את Omar Hakim לנגן במספר תקליטים אגדיים כמו “The Dream of the Blue Turtles” ו-“Bring on the Night” של Sting, האלבומים “Tutu” ו-“Music from Siesta” של Miles Davis ובתקליט הקלאסי “Brothers in Arms” של Dire Straits. בתחילת שנות השמונים החליף Omar Hakim את Peter Erskine בהרכב הפיוז’ן האגדי Weather Report, הקליט איתם שלושה אלבומים ונשאר איתם עד פירוק ההרכב ב-1986. לצד כל זה, Omar Hakim אף הספיק לנגן תופים בלהיט של David Bowie משנת 1983 “Let’s Dance”. בשנת 1989 הוציא Omar Hakim את אלבום הסולו הראשון שלו “Rhythm Deep” שהשיג לו את מועמודותו הראשונה לפרס Grammy.

סולו התופים הקלאסי של Omar Hakim מהסרט-הופעה Bring on the Night של Sting (הסולו מתחיל ב-3:52):

ההצלחות שלו בשנות השמונים הובילו אותו בשנות התשעים לעבוד עם מלכת הפופ Madonna, איתה הופיע במשך 8 שנים, ועם הזמר האגדי Lionel Ritchie. הוא היה אחד המאמצים הראשונים של תופים אלקטרוניים, וכך הפך לגורו של טכנולוגיית תופים. הוא היה הדובר הרשמי הראשון מטעם Roland כשהשיקו את ה-V-Drums הראשונים.

מלבד האמנים שהוזכרו, במהלך 35 שנים האחרונות Omar Hakim הקליט, הופיע וליווה את George Benson, Chaka Khan, Bobby McFerrin, John Scofield, Bruce Springsteen, Michael Jackson, Jewel, D’Angelo ועוד רבים וטובים. Omar Hakim נשוי לפסנטרנית הג’אז הוירטואוזית Rachel Z, איתה הוא יופיע בהרכבם המשותף The Trio of Oz בזאפה הרצליה ב-1 לאפריל.

מתי?
2/04/2013
בשעה 18:30
איפה?
האזור
הרכב 13, תל אביב

מפת הגעה

האזור, הרכב 13, תל אביב


השאירו תגובה