דמיטרי יארצקי – סטודיו D

מורה לתופים
31.8998669 35.00825090000001

לב ליבו הפועם של הסטודיו D הוא תחום התיפוף. לימוד תופים בסטודיו D מאפשרים שליטה בסגנונות שונים (רוק, ג’אז, פאנק פיוג’ון ולאטין), שיפור הטכניקה רודימנטאלית ופיתוח יכולת האלתור של הלומד. לתלמיד יש גם אפשרות לנגן במערכת מוגברת יחד עם פלייבק ולהרגיש את עצמו כחלק מלהקה. דבר הופך את תהליך הלמידה למהנה, מעניין ומכוון מטרה.

סטודיו מחולק ל-4 חדרים אקוסטיים מתוכננים ללמודי תופים, מצוידים במכשור חדשני ומערכות תופים של מותגים המובילים בתחום. שיעורי תופים מתקיימים בצורה פרטנית – מורה מול תלמיד – כאשר אורך השיעור נקבע בהתאם לפוטנציאל וצרכים של הלומד. צוות הוראה מסור ומקצועי בתחום התיפוף יתן מענה לכל גיל, רמה או שאיפה של המתלמד. ניתן לקבל שיעורי תופים באורך של 30, 45 ו-60 דקות.

במגמת לימוד תופים של סטודיו די לומדים קרוב ל-105 תלמידים. סביבת הלימוד טכנולוגית וחדשנית מאפשרת לתלמיד במהלך השנה להנות מפרויקטים אישיים, שבאים לידי ביטוי בצילומי קליפיםו/או הקלטות ברמה גבוהה. בסוף שנת הלימודים כל תלמיד מופיע מול קהל ומקבל תעודת גמר.

מגמת התיפוף של סטודיו D מציעה היום מגוון חוגי תיפוף לגילאים שונים: Drumming Junior – תכנית תיפוף מיוחדת לגיל 5, Fun Drumming – תכנית תיפוף מיוחדת לגילאי 6-7, לימודי דרבוקה קבוצתיים לגילאי 8-10, תיפוף למבוגרים ולימודי תיפוף פרטניים.

השאירו תגובה

איפה זה נמצא?